جام‌ ستارگان دهستان طارم

چهره هشت تیم صعود کننده به مرحله بعدی مشخص شد 



هشت تیم صعود کننده به مرحله بعدی مسابقات فوتبال جام ستارگان دهستان طارم مشخص شدند. 
به گزارش صبح ساحل،  با انجام دو بازی از مرحله مقدماتی چهره ۸ تیم صعود کننده به مرحله بعدی مسابقات فوتبال جام ستارگان دهستان طارم مشخص شدند.  مسابقات فوتبال جام‌ ستارگان دهستان طارم که با حضور ۱۴ تیم در روستای هاشم آباد در حال برگزاری است که با انجام  دو بازی دیگر مرحله مقدماتی آن به پایان رسید.
در مسابقات فوتبال جام ستارگان دهستان طارم ۱۴ تیم در چهار گروه با هم رقابت می کنند که در گروه اول  تیم های اتحاد طارم، سبزپوشان برغنی و جوانان هاشم آباد، در گروه دوم تیم‌های اتحاد نوين معدنوئيه، اتحاد نوين طارم و همت شهدادی، در گروه سوم تیم های آرش طاشكوييه ، شهيد صفر ماندگاری، شهيد شريعت سيد جوذر و كشاورز سرچاهان و در گروه چهارم تیم های پاس هاشم آباد ، خليج سرچا هان ،  شهدای گنج و  پارس هرمز سرچاهان با هم رقابت خواهند کرد.
در دو بازی پایانی مرحله مقدماتی و در بازی اول شهید صفر ماندگاری با کشاورز سرچاهان بازی کرد که این بازی بدون گل به پایان رسید. بهترين بازيكن اين ديدار مهدی برخورداری از تیم كشاورز سرچاهان شناخته شد. در بازی دوم تیم های شهید شريعت سيد جوذر و آرش طاشكوييه با هم رقابت کردند که در پایان نود دقیقه آرش طاشكوئيه  با دبل محمد شهنازی دو بر یک تیم  شهيد شريعت سيد جوذر را از پیش رو برداشت.  هادی ماندگاری تنها زننده گل تیم سيد جوذر بود و حامد فتحعلی از تيم آرش طاشكوئيه به عنوان بهترین بازیکن این دیدار معرفی شد.
در پایان مرحله مقدماتی از گروه اول تیم‌های اتحاد طارم و سبزپوشان برغنی، از گروه دوم تیم های اتحاد نوین معدونیه و همت شهدادی،  از گروه سوم تیم های شهید صفر ماندگاری و آرش طاشكوييه و از گروه چهارم تیم های پاس هاشم آباد و خلیج سرچاهان به مرحله بعدی راه یافتند.
بازی مرحله دوم جمعه پنجم و شنبه ششم فروردین ما برگزار خواهد شد که در بازی اول روز جمعه اتحاد طارم با خلیج سرچاهان و در بازی دوم سبزپوشان برغنی با پاس هاشم آباد دیدار خواهند کرد. در بازی های روز شنبه و در اولین بازی اتحاد نوين معدنوئيه با آرش طاشكوييه و در بازی دوم همت شهدادی با شهید صفر ماندگاری بازی خواهد کرد. بازی های مرحله نیمه نهایی دوشنبه هشتم فروردین ماه و دیدار فینال چهارشنبه دهم فروردين ماه برگزار خواهد شد.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها